About Me

My photo
anak perempuan... kakak kepada 3 orang adik lelaki... mengajar dan belajar.. tunang kepada yang tersayang....

Thursday, December 30, 2010

catatan 30 disember 2010

Aku telah memulakan pencarian kerja (job hunting) tetap... sepanjang setahun ini aku merupakan seorang guru di sebuah sekolah dan telah menamatkan perkhidmatan pada 31 disember 2010...aku  telah pun mengemukakan permohonan baru untuk menyambung perkhidmatan..menunggu keputusan petang ni...sebab pegawai yg incharge ada meeting yang menetukan keperluan guru pd thn 2011..kalau ada rezeki untuk aku , InsyaAllah aku akan memulakan tugas sebagai guru walaupun bukan di sekolah yang sama...takpe..aku dah cukup bersyukur kalau aku dapat disambung semula.....dalam masa yang sama aku masih terus mencari dan mencari pekerjaan tetap supaya aku taklah berasa risau+tertekan+tertunggu setiap kali menjelang tahun baru dan penghabisan tahun....dalam hidup ini, aku amat yakin dan pasti kalau ade rezki ditambah dengan usaha yang berterusan, pastinya akan membuahkan kejayaan...

6:26 pm
Alhamdulillah syukur....aku diterima sambunganku untuk berkhidmat dalam bidang pendidikan ini....Janjiku pada tahun 2011, untuk buat yang terbaik ....lebih baik daripada tahun 2010....seronok dan syukur kepada-Mu Ya Allah yang memberikan rezeki pada tahun 2011..semoga dipermudahkan urusan perjalananku.....AMIN!!!

11:28 pm
I'm happy...coz dating+outing+meeting....ada rasa yang tak pernah aku rasa.....satu benda yang aku belajar sepanjang hidupku....

No comments:

Post a Comment