About Me

My photo
anak perempuan... kakak kepada 3 orang adik lelaki... mengajar dan belajar.. tunang kepada yang tersayang....

Wednesday, December 29, 2010

salam perkenalan

Assalamualaikum w.b.t....

Salam perkenalan daripada saya... Dari pagi jari-jariku ini menaip kata kunci dan menekan mana-mana butang yang ada pada keyboard..mulanya aku hanya melayan facebook ku ini..tetapi entah macam mana, hatiku terpanggil untuk menulis setiap idea yang bermain di fikiranku...sekadar untuk berkongsi apa yang aku ada, apa yang aku lihat dan dengar....menggunakan pancainderaku....maka terhasillah blog  ini....dan aku rasa tidak ada salahnya untuk meluahkan apa yang aku rasa, suka, duka, pahit, manis, gembira,menangis, masam, manis, masin..dan itulah permulaan perjalanan untuk menulis di blog 3 RASA ini.. harapanku blogger-blogger yang berada di luar dapat menerima hasil penulisanku yang tak seberapa..sebarang kekurangan, saya memohon ampun dan maaf....setiap coretan di blog ini adalah perjalanan yang penuh dengan pengalaman hidupku yang ku lalui...

No comments:

Post a Comment